Dette projekt er en hyldest til 60'ernes ikoniske VW "Rugbrød", nyfortolket til nutiden og designet for HLM Group’s selskaber, HLM Landmåling og De Fakto Rådgivende Landinspektører. Med dette design ønskede vi at genskabe den legende ånd fra en svunden tid og bringe det ind i et moderne udtryk, hvor humor og professionel signalværdi forenes.
Designkoncept
Hovedidéen har været at bryde grænserne for det traditionelle og tilføre landmåling en frisk, funky og opsigtsvækkende visuel karakter. Bilfolien er skabt for at vække nysgerrighed og give landmåling en ny kant - noget, man lægger mærke til og husker. Vi har gennemgående arbejdet med farver og visuelle elementer fra HLM Group’s brandidentitet og skabt en balance mellem nostalgi og nutidig designæstetik. Farverne og formerne tilfører bilen et udtryk, der på én gang leder tankerne mod frihed og eventyr samtidig med at det skaber en stærk sammenhæng med brandets værdier og identitet.
Ved at fusionere det retroinspirerede design med HLM Group's nuancer og formsprog er bilen mere end blot et køretøj; den bliver en mobil repræsentation af virksomhedens værdier.

You may also like

Back to Top